Wednesday, March 19, 2008

Ελλάς Ελλήνων ΣυνδικαΛΗΣΤΩΝ.....


Θα ήθελα και από το βήμα αυτό (διότι το έχω ήδη πράξει από άλλα) να ευχαριστήσω τα παληκάρια της ΔΕΗ, αυτούς τους ανθρώπους με Α κεφαλαίο που χθες το βράδυ κατέβασαν απροειδοποίητα τους διακόπτες στις 10 το βράδυ έως και τις 11:15. Την ώρα εκείνη, αμέριμνος, έκανα μπάνιο στο παιδάκι μου το οποίο με το που έπεσε το μαύρο σκοτάδι κατατρόμαξε και μέχρι να βρούμε γρήγορα γρήγορα ένα κερί/φως, έκλαιγε.

Το ότι είστε αλήτες, σας το έχω ήδη πει. Τις Χριστοπαναγίες και τις κατάρες που σας έχω ρίξει δεν τις έχω ρίξει για άλλον άνθρωπο, ποτέ. Ήδη, λόγω των μη ή/και λανθασμένων ειδοποιήσεων σας, το γόνατο μου στο οποίο αντιμετώπιζα πρόβλημα δεν είχε τη βελτίωση που θα μπορούσα να έχω ενώ ζούμε καθημερινώς με την αγωνία αν όντως θα ισχύσουν οι ώρες που μας λέτε ή όχι.

Αποστολή εξετελέσθη, τα καταφέρατε να τρομοκρατήσετε τον κόσμο, μπράβο σας. Αυτός προφανώς ήταν ο στόχος σας διότι αν ήταν κάποιος άλλος, πχ η πίεση στην κυβέρνηση, έχετε αποτύχει όπως κι άλλοι πολλοί στο παρελθόν. Τί τον νοιάζει ρε χουντοσυνδικαΛΗΣΤΑΡΧΟΙ τον βολεμένο βολευτή που όλη του η μέρα κυλάει μέσα στην ξεγνοιασιά της γυάλας στην οποία βρίσκεται? Κυκλοφορεί στους δρόμους με τα πόδια για να του βρωμάνε τα σκουπίδια? Τραβάει ζόρι απ' τις διακοπές ρεύματος? Από πού και ως πού η βρώμικη (όντως βρώμικη.....) και φασιστική τακτική που ακολουθείτε θεωρείτε πως έχει δείξει κάποια αποτελέσματα?

Στο ακόλουθο λινκ θα βρείτε ένα ενδιαφέρον άρθρο για το θέμα που αφορά τα προνόμια ορισμένων "αδικημένων" ομάδων, έτσι, για να διαπιστώσουμε τα ποιός και τί, ποιοί και πόσο ζορίζονται, πόσο πρέπει να τους συνδράμουμε στον "δίκαιο" αγώνα τους, κλπ.

Πάντως, οι διακοπές ρεύματος δεν με έχουν εμποδίσει στην καλλιέργεια μου. Αρχίζω που λέτε και διαβάζω ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο τελευταία, το οποίο θα με βοηθήσει πιστεύω αφάνταστα στο να διατυπώσω με σαφήνεια τα επιχειρήματα μου στον κάθε κοπροσυνδικαληστή που απαιτεί να ανέβει στην πλάτη μου και να τον κουβαλήσω μέχρι τη μεζονέτα που έχει φτιάξει με τον......ιδρώτα του προσώπου μου. Πρόκειται περί ενός διαφωτιστικότατου πονήματος, το οποίο συστήνω ανεπιφύλακτα :


Όσον αφορά τα άλλα παληκάρια στα οποία αναφέρθηκα στο προηγούμενο άρθρο μου, ο αγώνας τους μας έχει κάνει όντως όλους συναδέλφους τους μια και ούτε ο καλύτερος υπάλληλος των υπηρεσιών καθαρισμού δεν περπατάει όλη μέρα μέσα στα σκουπίδια, ψωνίζει απ' τη λαϊκή μέσα στα σκουπίδια, βγαίνει βόλτα στα σκουπίδια, παρκάρει στα σκουπίδια, ζει σκουπίδια και αναπνέει σκουπίδια. Ελλάς Ελλήνων ΣυνδικαΛΗΣΤΩΝ......

No comments: