Thursday, March 6, 2008

Δ.Ε.Η. (Δεν Εχει Ηλεκτρικό)

Δεύτερη μέρα σήμερα μετά την χθεσινή που είχαμε διακοπή ρεύματος τόσο στο σπίτι όσο και στη δουλειά. Χθες, είχαμε από τις 7:15 έως τις 21:00, δλδ μία ώρα και σαρανταπέντε λεπτά, σήμερα γύρω στο 3ωρο (το πρωί απ' τις 9 έως τις 12 και κάτι).

Χάος παντού, οι δρόμοι μποτιλιαρισμένοι, φανάρια σβηστά, ακόμη και δύο τραμ συγκρούσθηκαν επειδή καθώς λέγεται δεν λειτούργησε λόγω της διακοπής, ο μηχανισμός αλλαγής γραμμών!

Kαι ερωτώ αγαπητοί φίλοι/ες :

α. Γιατί εγώ θα πρέπει να πληρώσω κανονικά ακόμη και για τις ώρες που δεν είχα ρεύμα?

β. Ποιός, πού, πότε ενημέρωσε τον κόσμο για τις ώρες των διακοπών? Εάν εγώ δεν έχω πρόσβαση σε τηλεόραση και διαδίκτυο, πώς διάολο θα μάθω πότε δεν θα έχω ρεύμα? Τί είπατε? Δε δικαιούμαι να το ξέρω διότι εγώ είμαι απόγονος του Αυνάν και κανείς δε με λαμβάνει υπ' όψιν? Πιθανώς να έχετε δίκιο. Και το άλλο? Τις θέσεις των απεργών πώς θα τις μάθω? Πρέπει πάλι εγώ να στήσω αυτί? Ποιός πρέπει να πάει στον άλλο, ο Μωάμεθ στο βουνό ή το αντίθετο? "Βρε Αυνάν, πολύ μιλάς" ακούγεται πάλι η φωνή.....

γ. Με ποιό δικαίωμα κάποιοι απεργοί "παίρνουν υπό τον έλεγχο τους" υποσταθμό της ΔΕΗ όπως αναφέρεται σε χθεσινή της ανακοίνωση? Χωράφι του παππού τους είναι ήταν και ξέχασε να τους το γράψει γι' αυτό έκαναν ντου για να το πάρουν πίσω? Βρε άει στο διάολο!

δ. Για ποιό λόγο το δικαίωμα του απεργείν θεωρείται σπουδαιότερο από το δικαίωμα το δικό μου και της οικογένειας μου να απολαμβάνω βασικά καταναλωτικά αγαθά τα οποία χρυσοπληρώνω?

ε. Εν κατακλείδι, από πού και ως πού κύριοι νομιμοποιείται η κλοπή των χρημάτων μου, του χρόνου μου και της ψυχικής μου υγείας χωρίς να έχω το δικαίωμα για αποζημίωση? Θα μου πεις, "κάνε μήνυση ρε φίλε". Ναι......φέξε μου και γλύστρισα. Στη χώρα που κεραίες κινητής τηλεφωνίας δουλεύουν για χρόνια παράνομα και κανείς δεν τις κουνάει (θα μιλήσω σε επόμενο ποστ μου για το φλέγον αυτό θέμα), όπου η δικαιοσύνη είναι πιό αργή και απ' την εκφορά λόγου του γνωστού παρουσιαστή ειδήσεων, θα πάω εγώ σήμερα μόνος μου να μηνύσω τη ΔΕΗ και θα βρω το δίκιο μου 2-3 μέρες πριν παντρέψω τη 2χρονη μόλις κόρη μου! Καλά σαράντα φίλοι και καλή ψυχή! Για να γίνει αυτό, θέλει οργάνωση το πράγμα. Θέλει δυνατές καταναλωτικές οργανώσεις οπως συμβαίνει στο εξωτερικό, οργανώσεις που θα κατευθύνουν και θα συνδράμουν τον απλό κοσμάκη που θέλει να βρει το δίκιο του. Και φυσικά, επίσης θέλει γρήγορη δικαιοσύνη! Η μόνη ίσως ελπίδα έτσι όπως έχουν τα πράγματα, είναι τα blogs.....

Επιστρέφω στο θέμα "πληροφόρηση" : Τί να την κάνω εγώ την ανακοίνωση στο διαδίκτυο κύριοι της ΔΕΗ? Γιατί δεν αναλαμβάνει η κάθε τοπική ΔΕΗ να μοιράσει μερικά φυλλάδια ώστε τις μέρες που θα απεργήσουν να γνωρίζει ο κόσμος τί θα αντιμετωπίσει? Πώς είπατε? Δεν ξέρατε τί έκταση θα πάρει η απεργία και ποιοί θα απεργήσουν? Στα κάκαλα μας αγαπητοί κύριοι της ΔΕΗ! Έλα εσύ κύριε της ΔΕΗ και κουβάλα στον 5ο όροφο ένα παιδί, το καρότσι του και 6-7 σακούλες του σούπερ μάρκετ γεμάτες με ψώνια να δούμε πώς θα τα καταφέρεις! Έλα εσύ κύριε της ΔΕΗ να ηρεμήσεις το πιτσιρίκι που δεν έχει συνηθίσει σε έντονο ημίφως! Έλα να σε δω όταν έχεις πάρει τούρτα παγωτό για τα γεννέθλια του παιδιού και αυτή αρχίζει να λειώνει και δεν έχεις πού να την πας ενώ την έχεις πληρώσει 50 ευρώ! Έλα να βγάλεις το αμάξι απ' το γκαράζ προσπαθώντας να σηκώσεις με τα χέρια ολόκληρη γκαραζόπορτα, τη στιγμή που βιάζεσαι! Πόσες Χριστοπαναγίες και κατάρες θα ρίξεις? Απάντησε, σε ρωτάω ρε κηφήνα! Άντε επίσης κάνε μια γύρα στην αγορά και δες τί ζημιά κάνες στις εταιρείες, τις μικροεπιχειρήσεις, στον απλό λαό! Αφού είσαι τόσο βαρύμαγκας και θες να δείξεις τη δύναμη σου σε αυτούς που πρέπει, γιατί δεν κόβεις το ρεύμα μόνο σε περιοχές που διαμένουν αυτοί οι οποίοι υποτίθεται σε καταδυναστεύουν? Λαϊκίστικο ίσως το άνωθεν αλλά.....πόσο νόημα έχει να πιέζει το λαουτζίκο ο κάθε ΣταμουλοΚολλάς απ' τη στιγμή που αυτοί που έχουν τα γένια και τα χτένια δε νιώθουν καμμία πίεση στο πετσί τους?

Μια ζωή τα ίδια. Μια ζωή το Δημόσιο κάνει ότι γουστάρει, απεργεί όποτε γουστάρει, κατεβάζει διακόπτες, κλείνει νερό, μας πατάει στο σβέρκο! Κι αν ξεχάσεις να πληρώσεις μία μέρα ή πληρώσεις μισό ευρώ παρακάτω, μπορεί να πας και στον Κορυδαλλό, ενώ οι "κύριοι" που μας εμπαίζουν αυτές τις ημέρες, είναι άνετοι και ωραίοι, έχουν δικαίωμα στην απεργία! Ελάτε παιδιά μου να δουλέψετε στον ιδιωτικό τομέα να σας δω! Για ελάτε! Αλλά αυτό είναι που σας τσούζει, αυτό είναι που θέλετε να αποφύγετε λαμόγια, κοπρίτες, καρεκλοκένταυροι που καλομάθατε τόσα χρόνια στο καθισιό και στο λάδωμα. Ναι, στο λάδωμα! Ή μήπως θα είχα ξεχάσει λέτε το ότι για να μου συνδέσετε γρήγορα το ρεύμα (επειδή ο ηλίθιος ηλεκτρολόγος παρά τις οδηγίες μου έβαλε μονοφασικό και όχι τριφασικό και έφαγα πρόστιμο και πήγα κάποιες μέρες πίσω) έπεσε κατοσταρικάκι? Κι ότι για τις δουλειές αυτές παίρνετε εξωτερικά συνεργεία?

Ας δούμε και το ατύχημα λίγο αναλυτικότερα (παράθεση απ' το naftemporiki.gr) :

"Τη λύπη της για τον τραυματισμό δύο επιβατών του Τραμ εξαιτίας της σύγκρουσης δύο συρμών, σήμερα στις 09:50 το πρωί, στη συμβολή των οδών Αχιλλέως και Λ. Ποσειδώνος εξέφρασε η Τραμ Α.Ε..Μία από τις δύο τραυματίες μεταφέρθηκε στο Ασκληπιείο Βούλας, προκειμένου να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες και ήδη έχει αποχωρήσει.

Παράλληλα, η Τραμ Α.Ε. ζήτησε την κατανόηση του επιβατικού κοινού για την ταλαιπωρία που υπέστη, λόγω της προσωρινής διακοπής της γραμμής ΣΥΝΤΑΓΜΑ – ΒΟΥΛΑ στο κομμάτι μεταξύ των στάσεων «Μουσσών» έως «Πικροδάφνη».

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, το ατύχημα οφείλεται σε διακοπή του ρεύματος εξαιτίας της οποίας δεν λειτούργησε το αυτόματο σύστημα αλλαγής του ψαλιδιού για την ορθή πορεία του τραμ στο συγκεκριμένο σημείο. Παράλληλα, σημειώνεται, διερευνάται εάν η μη λειτουργία του χειροκίνητου συστήματος οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος.

Η λειτουργία του τραμ αποκαταστάθηκε στις 12:20. "

Μπράβο κύριοι της ΔΕΗ. Εύγε. Ποιός θα αποζημιώσει τους τραυματίες? Την ψυχική οδύνη όλων αυτών ποιός θα την αποζημιώσει αγαπητοί? Ναι, είναι υπό διερεύνηση το αν έκαναν και οι του ΗΣΑΠ λάθος αλλά τίποτα δεν θα είχε συμβεί αν κάποιο χεράκι δεν κατέβαζε το διακόπτη!

No comments: